TARDE DE DOMINGO CON GUSTO

30 03 2007

 bonito.jpgUna tarde máis de domingo, agora penso e despois verei se son, (por contra outros pensan logo existen), esto da vida é cuestión de gustos, que para a miña maneira de ver, decirvos que creo que teño un gusto exquisito, por que todo o que me gusta, gústame de verdade, e inda diría máis o meu gusto é o mellor gusto do mundo. Si si, vos estaredes decindo, bueno bueno, “o meu gusto non é malo”, xa pero que eu teño como un master en gusto.

Un exemplo, moitas veces escoitamos que o bonito e o barato son inasociables, (eu son dos que opino esto, case no 100% das ocasións) Como vos decía hoxe fomos o carrefour, e ando ca teima de comprar unha botas trekking, que seguramente despoís non lles faga in caso, pero bueno esto é cousa do consumismo que todos apoiamos, incluso os punkis que van moi de antisistema e o final son tan sistemáticos como Inditex, senon vede os litros de cervexa que consumen, :))  Bueno o caso que me estou desviando, resulta que as botas trekking que máis me gustaban eran precisamente as máis caras!! Incrible!!! A miña teoria: “O meu gusto perfecto” quedaba unha vez máis totalmente  comprobada científicamente, ou polo menos o meu orgullo dun dos meus sentidos máis gostosos, o gusto, estaba ben definido.

De todas maneiras son unha persona moi tolerante e inda con mellor talate por iso nunca direi que teño mellor gusto que o resto, inda que o pense, e non so que o pense, senón que é así. Teño o mellor gusto do mundo, se non ¿Por qué todo o que a min me gusta é bonito?

Fmdo: Un dominguero cualquiera

Accións

Information

4 responses

10 04 2007
fada madriña

Estou segura de que o teu gusto é exquisito, pero para alcanzar o clímax ainda che falta probar a erguerte os domingos para contemplar a saída do sol e asistir á misa (con homilía de Enrique de Castro). Facerndo isto din que se consegue chegar oéxtase do bo gusto.

10 04 2007
waltinho

As veces, só as veces, consigo erguerme para ver como sae o sol, en domingo nunca me erguín para velo sair, pero si que o vexo moitos domingos. Gustaríame saber quen é Enrique de castro, para chegar o éxtase do bo gusto, quizáis sexa o que me falte para ter un gusto casi perfecto

4 06 2007
eleder

buen gusto lo tenemos todos. lo que pasa es que algunos tienen dinero y otros no. de todas formas cómprate las botas que ya les encontrarás utilidad, justificación y escusa para ponerlas. eso sí, procura no guardar los ferrero rocher dentro de ellas que para horteras ya tenemos la tele. y hablando de gustos, y ya que es la primera vez que escribo en el blog de walter. no quiero dejar pasar la ocasión y decir que a mí, personalmente, me gusta el fútbol y por eso espero que todos los acontecimientos sigan su senda y que para el año, por defecto, exista buen fútbol en la primera división del futbol español. no digo más y un saludo

4 06 2007
waltinho

Eleder algún te demostraré que no hay una linea directa (tipo AVe, como pasa aquí en Galicia) que conduzca del dinero al buen gusto. Es más muchas veces los ricos son los más horteras.

Por cierto lo del fútbol,…, bueno mejor no comentar nada.

Deixar unha resposta

