“DON MAURO” EN SEIXO- 6/09/07

6 09 2007

O pub Ache de Seixo presenta un mes de setembro cheo de espectáculos, e abre este novo mes da mellor forma posible, presentado en directo a “Don Mauro”, compoñente da Paramont Comedy. As entradas serán de 10 euros en taquilla, tendo entradas anticipadas máis económicas. Para máis información sobre o local que organiza o espectáculo http://www.pub-ache.com

O actor que estará hoxe en Seixo presentado o seu novo traballo, ten moitos kilómetros as súas costas, polo que de bo grado veremos unha boa actuación no pub.

 Aquí tendes un video sacado do programa que antes comentaba, Paramont Comedy

Don Mauro : A Mauro Muñiz, de pequeño, sus papás le apuntaron a solfeo. Y ser el niño rubito que va a música… es algo que te deja marcado para siempre, claro. Porque sí, tus compañeros de clase te llaman nena. Mauro bajaba la cabeza y claro, tanto acumular mala leche no podía ser bueno. Y ahí apareció Don Mauro. Y enseguida empezó a malmeterle: que si puestos a tocar el piano que se dejara de la mierda del Chopin… y Mauro terminó siendo teclista de “La Cabra Mecánica”; en el disco “Cabrón”, para más señas. Pero no era suficiente: la úlcera de Mauro crecía a marchas forzadas y… cada vez era más difícil controlar a Don Mauro. Así que… decidió dejarle suelto, qué coño. Y de perdidos, al río: que se subiera a un escenario y dijera desde allí todo lo que a él le estaba repudriendo por dentro… ¡¡Joderrrr!!. Y bueno, el resto es historia(Este fragmento en cursiva está sacado da páxina www.humorinteligente.net)

Advertisements

Accións

Information

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s




%d bloggers like this: