FRIGORIFICOS NA ASOBAL

24 05 2009

 Morrazo volve a Asobal tres anos despois do descenso, un tempo que serviu para cargar as pilas e voltar a mellor liga do mundo, co debido respeto da fortísima Bundesliga. A prensa especializada falan da gran xesta que culminou o equipo de Cangas, que tras ser quinto na liga regular conseguiu doblegar a Anaitasuna (23-30) e a Realitas Guadalajara (25-21).

A prensa que fai eco da nova:

MARCA

LA VOZ DE GALICIA

FARO DE VIGO

Como sempre a afición volveu ser determinante converténdose no oitavo xogador do Balonmán Cangas, máis de 200 personas se trasladaron ate Pamplona, onde se xogou o primeiro partido dos dous que tiña que xogar o Cangas para cumplilo sono de voltar a Asobal.

A axencia EFE define así o que foi o partido que devolve o mellor Balonmán a Cangas:

El Cangas Frigoríficos del Morrazo ha logrado el ascenso a la Liga Asobal al ganar por 25-21 al Realitas Guadalajara en la final de la fase de ascenso disputada en el Pabellón Anaitasuna de Pamplona, con lo que retorna a la máxima categoría tras tres años en la División de Honor B.

El conjunto gallego, que en semifinales se deshizo del equipo local, el Anaitasuna, ha salido victorioso de la fase de ascenso pese a llegar a Pamplona como quinto clasificado de la División de Honor B. El equipo dirigido por Curro Lucena no lo ha tenido fácil, ya que en la primera parte el Guadalajara, con las paradas de Canzoniero y los goles de Rajic, Rivera y De la Salud, ha llegado a disfrutar de 3 goles de renta (7-10, m.22).

Sin embargo, el cuadro gallego ha igualado el encuentro al descanso (11-11) y ha salido con mayor fortaleza defensiva al segundo periodo, en el que ha mejorado la portería con Santana por Martinovic, clave en el triunfo de ayer ante Anaitasuna.

El Cangas ha parado la circulación de balón del conjunto manchego frenando a Rajic y con un colosal Soliño, 10 goles, 8 de ellos en la segunda parte y letal en los penaltis, ha encarrilado una victoria que le permite regresar a la Liga Asobal. En la final de consolación, que se ha disputado con anterioridad al encuentro por el ascenso, el Anaitasuna ha vencido por 31-30 al Prasa Pozoblanco cordobés.

Advertisements

Accións

Information

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s




%d bloggers like this: